ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2018

Ένα άθικτο αεροπλάνο βρέθηκε στην μέση του πουθενά στο Μπαλί και κανείς δεν ξέρει το γιατί

Ένα άθικτο αεροπλάνο βρέθηκε στην μέση του πουθενά στο Μπαλί και κανείς δεν ξέρει το γιατί

Κάτι πολύ παράξενο έχει συμβεί στο Μπαλί. Δυο Σλοβένοι τουρίστες ανακάλυψαν ένα άθικτο αεροσκάφος Boeing 737 στην μέση του πουθενά, και μάλλον κανείς δεν ξέρει πως και γιατί βρέθηκε εκεί.

Οι 2 Σλοβένοι, που ταξιδεύουν ανά τον κόσμο για λογαριασμό ταξιωτικής εταιρείας, ανακάλυψαν το άθικτο και λίγο βρωμισμένο αεροσκάφος σε μία περιοχή του φημισμένου τουριστικού προορίσμου, ενώ αμέσως έπσευσαν να κοινοποιήσουν την ανακάλυψή τους μέσω των social media.


Εκεί ξεκίνησε ένας μικρός χαμός, σχετικά με την προέλευση του αεροσκάφους -το οποίο δεν φέρει τα διακριτικά σήμτα κάποιας αεροπορικής εταιρείας- με πολλούς λάτρεις των θεωριών συνομωσίας να βρίσκουν πρόσφορο έδαφος για την δημιουργία νέων εικασιών.

Άλλωστε, τα χαμένα αεροσκάφη, με πιο τρανταχτή περίπτωση αυτή της πτήσης της Malyasia Airlines που είχε χαθεί στον Ινδικό ωκεανό πριν μερικά χρόνια, αποτελούν ιδανικό πεδίο δράσης για τους ειδικούς συνομωσιολόγους σε ανάλογα σενάρια, θεωρώντας πως το συγκεκριμένο αεροσκάφος βρέθηκε στο σημείο, εξυπηρετώντας αντίστοιχους σκοπούς.


Βέβαια, η εξήγηση των 2 Σλοβένων επισκεπτών είναι αρκετά πιο απλή και πιο πιστευτή, καθώς κοντά στο παρατημένο αεροσκάφος βρέθηκαν κοντέινερ που περιείχαν συσκευές για μαγείρεμα και φαγώσιμες πρώτες ύλες, γεγονός που τους οδήγησε στο συμπέρασμα ότι το εγκαταλελειμμένο αεροσκάφος προοριζόταν για εστιατόριο, όμως κάποια προβλήματα στη χρηματοδότηση πήγαν πίσω το σχεδιασμό κι άφησαν το αεροσκάφος στη μοίρα του.

Τέλος, πάντα σύμφωνα με τους 2 Σλοβένους tripadnisors ήταν εμφανή τα σημάδια επανασυναρμολόγησης της ατράκτου, καθώς δεν ήταν δυναόν να μεταφερθεί ολόκληρο στην δυσπρόσιτη περιοχή.




πηγή:www.e-radio.gr

Το σούσι που... ζωντάνεψε και προσπάθησε να φύγει από το πιάτο!

Αποτέλεσμα εικόνας για SUSI

Το σούσι είναι μια τροφή με πολύ έντονη γεύση και αυτό είναι γνωστό. Ακόμα και για όσους λατρεύουν τα ψάρια και τα θαλασσινά γενικά, υπάρχουν φορές που το συγκεκριμένο γεύμα τους αφήνει μια όχι και τόσο ευχάριστη γεύση.

Για εκείνους όμως που δηλώνουν πιστοί λάτρεις του, δεν υπάρχει τίποτα πιο φρέσκο και νόστιμο, από λίγο καλό σούσι με ψάρι. Μερικές φορές βέβαια, το ψάρι παρα-είναι ώμο, έως και... ζωντανό, ακόμα και μέσα στο πιάτο τους. Τουλάχιστον αυτό συνέβη στον πελάτη ενός εστιατορίου στην Ιαπωνία, όπου το ψάρι στο σούσι του, αποφάσισε να... φύγει από το πιάτο!

Η σάρκα του φαίνεται ξεκάθαρα να κινείται, στο βίντεο που ο πελάτης τράβηξε και να ανταποκρίνεται στο άγγιγμα των chop sticks. 

Εσύ, θα μπορούσες να το φας μετά από αυτό; Δες όλο το περιστατικό στο βίντεο που ακολουθεί:






Πηγή:www.e-daily.gr

Θεσσαλονίκη: Αυτή είναι η αρχαία πόλη του μετρό – Στο φως όλα τα εντυπωσιακά ευρήματα [pics]

Θεσσαλονίκη: Αυτή είναι η αρχαία πόλη του μετρό – Στο φως όλα τα εντυπωσιακά ευρήματα [pics] | Newsit.gr

Πληθώρα αρχαιολογικών ευρημάτων έχει φέρει στο φως η σκαπάνη των αρχαιολόγων, που εργάζονται στους σταθμούς του Μετρό Θεσσαλονίκης, αποκαλύπτοντας ανοιχτούς αρχαιολογικούς χώρους αλλά και 300.000 κινητά ευρήματα.
Σήμερα, η Εφορεία Αρχαιοτήτων Πόλης Θεσσαλονίκης και η Αττικό Μετρό Α.Ε. παρουσιάζουν όλα αυτά τα σπάνια ευρήματα σε μια ημερίδα με τίτλο «Και Αρχαία και Μετρό». Η παρουσιάση είναι ανοιχτή στο κοινό και θα πραγματοποιηθεί στην Αρχαία Αγορά, στις 12:00.
Χαρακτηριστικοί των «θησαυρών», που έχουν αποκαλυφθεί, είναι το προκασσάνδρειο πόλισμα και το νεκροταφείο ρωμαϊκών χρόνων στις παρυφές της Αρχαίας Αγοράς, η ανατολική νεκρόπολη στο σταθμό «Σιντριβάνι», αλλά και ο αστικός χώρος στους σταθμούς «Αγίας Σοφίας» και «Βενιζέλου», όπου καταδεικνύεται η οργάνωση πόλης από την ίδρυση της Θεσσαλονίκης, έως το τέλος της όψιμης αρχαιότητας.
Η πόλη σχεδιάστηκε στα πεδινά της τμήματα με το ιπποδάμειο πολεοδομικό σύστημα. Δρόμοι, κάθετοι μεταξύ τους, διαμορφώνουν οικοδομικές νησίδες με κτίσματα οικιστικής και εργαστηριακής χρήσης. 
Ο ίδιος σχεδιασμός διατηρείται και στους ρωμαϊκούς χρόνους, με μετασκευές μικρής κλίμακας στην κάτοψη των κτισμάτων. Στον 4ο αι. μ.Χ. οι μαρμαρόστρωτοι πλέον δρόμοι πλαισιώνονται από κιονοστήρικτες στοές και εκατέρωθεν αυτών ανεγείρονται μεγάλα κτηριακά συγκροτήματα με πολυτελή ψηφιδωτά δάπεδα, εντοίχιο γραπτό διάκοσμο, ορθομαρμαρώσεις και opus sectile.
Την ίδια εποχή, κατασκευάζεται κρηναίο οικοδόμημα/νυμφαίο που εμφανίζει επάλληλες οικοδομικές φάσεις. Δραστική επέμβαση στον πολεοδομικό σχεδιασμό της πόλης συντελείται στον 6ου αι.: ο μαρμαρόστρωτος decumanus διαπλατύνεται, τα παλαιότερα οικοδομήματα ισοπεδώνονται και στη θέση τους διαμορφώνονται πλακόστρωτες πλατείες στα κεντρικά σταυροδρόμια της πόλης.
Οι επιβλητικές αυτές αρχιτεκτονικές διαμορφώσεις του δημόσιου χώρου -πλατείες, στοές και κρήνες/νυμφαία- στην πορεία των κεντρικών οδών αποτελούν την τελευταία μνημειακή εικόνα της ύστερης αρχαιότητας. 
Πηγή: voria.grthestival.gr