ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Σάββατο 30 Οκτωβρίου 2021

ΠΟΥ: Ίσως εμφανιστεί ιός που δε θα μπορούμε να περιορίσουμε

 


Μια εφιαλτική πρόγνωση έκανε ο γενικός διευθυντής του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, ο Τέντρος Αντανόμ Γκεμπρεέσους, ο οποίος προειδοποίησε ότι δεν αποκλείεται να κάνει την εμφάνισή του ένας νέος ιός, που δεν θα μπορεί να περιοριστεί, απευθύνοντας έκκληση να ενισχυθεί ο ΠΟΥ.

«Είναι βιολογική βεβαιότητα ότι κάποια στιγμή, θα εμφανιστεί κάποιος νέος ιός, τον οποίο απλούστατα δεν θα μπορούμε να περιορίσουμε», επέμεινε ο Τέντρος Αντανόμ Γκεμπρεέσους κατά τη διάρκεια συνεδρίασης των υπουργών Υγείας και Οικονομικών των είκοσι πιο ανεπτυγμένων βιομηχανικά κρατών του κόσμου (G20).

Ο γενικός διευθυντής του ΠΟΥ επανέλαβε πως είναι ανάγκη η διεθνής κοινότητα να μάθει από την τρέχουσα πανδημία του νέου κορονοϊού ώστε να προετοιμαστεί για την επόμενη.

Αυτός είναι ο λόγος, συνέχισε, που ο κόσμος χρειάζεται να «ενισχυθεί» ο ΠΟΥ, να εξασφαλίσει περισσότερη, «βιώσιμη χρηματοδότηση» και να εγκαθιδρυθεί νέος μηχανισμός χρηματοδότησης που θα εγγυάται ταχεία αντίδραση όταν ξεσπούν πανδημίες και καλύτερη αντιμετώπισή τους.

Kάλεσε τα κράτη μέλη της G20 να υποστηρίξουν τη δημιουργία Συμβουλίου Χρηματοδότησης για την Αντιμετώπιση Υγειονομικών Απειλών και τη σύναψη νομικά δεσμευτικής διεθνούς συμφωνίας αφιερωμένης στην προετοιμασία για μελλοντικές πανδημίες και στην αντιμετώπισή τους.


Πηγή:www.newsit.gr


Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2021

Γήπεδο ΑΕΚ: Αυτός είναι ο αετός που θα πετάει μέσα στην «Αγιά Σοφιά»

 


Οι εργασίες στο νέο γήπεδο της ΑΕΚ στη Νέα Φιλαδέλφεια έχουν αρχίσει να ολοκληρώνονται και παράλληλα ξεκίνησε και η εκπαίδευση του αετού που θα πετάει μέσα στον αγωνιστικό χώρο, στους εντός έδρας αγώνες της ομάδας.

Σε μία κίνηση που θυμίζει Μπενφίκα, η Ένωση αποφάσισε να έχει το δικό της αετό μέσα στην “Αγιά Σοφιά – OPAP Arena”, όπως είχε προαναγγείλει και στην πρώτη παρουσίαση του ιστορικού έργου για την ποδοσφαιρική ομάδα του συλλόγου.

Η ΑΕΚ παρουσίασε μάλιστα τον αετό μέσα από φωτογραφίες που ανέβασε στα social media, όπου και έγραψε: “Αυτός είναι ο αετός που εκπαιδεύεται από τώρα για την πρώτη του πτήση, που θα είναι στα εγκαίνια του σπιτιού μας και από εκεί στους εντός έδρας αγώνες της ομάδας μας στη Νέα Φιλαδέλφεια!”



Πηγή:www.newsit.gr


Ένα Airbus πέταξε για τρεις ώρες χρησιμοποιώντας αποκλειστικά βιώσιμα καύσιμα

 


Φωτογραφία αρχείου: Reuters

Ένα Airbus A219neo πέταξε σήμερα για τρεις χώρες χρησιμοποιώντας αποκλειστικά βιώσιμα αεροπορικά καύσιμα (SAF), σηματοδοτώντας έτσι την έναρξη των δοκιμών που ελπίζεται ότι θα οδηγήσουν στη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων των αερομεταφορών.


Το αεροπλάνο πέταξε πάνω από την περιοχή της Τουλούζης με τους κινητήρες του να τροφοδοτούνται μόνο με υδρογονοκατεργασμένους εστέρες και λιπαρά οξέα (HEFA), με άλλα λόγια, με χρησιμοποιημένα μαγειρικά έλαια, όπως ανακοίνωσαν οι οργανωτές αυτού του σχεδίου.

Τα πρώτα αποτελέσματα της μελέτης, η οποία αποκαλείται Volcan (από το Vol, δηλαδή «πτήση» με Can-carburant alternatifs nouveaux, δηλαδή με «νέα εναλλακτικά καύσιμα») αναμένονται το 2022. Οι δοκιμές πάντως θα συνεχιστούν μέχρι τα μέσα του 2023.

Στη μελέτη συμμετέχουν οι εταιρείες Safran, Dassault Aviation, Onera, Airbus, η Γενική Διεύθυνση Πολιτικής Αεροπορίας της Γαλλίας και το υπουργείο Μεταφορών. Χρηματοδοτείται στο πλαίσιο μιας τριετούς έρευνας, ύψους 1,5 δισεκ. ευρώ, για την απεξάρτηση των αερομεταφορών από τα ορυκτά καύσιμα. Παρόμοιες δοκιμές πρόκειται να ξεκινήσουν το επόμενο έτος με ένα ελικόπτερο H160.

Νέα εποχή

Κατά τη διάρκεια των πτήσεων αυτών θα χρησιμοποιηθεί και ένα αεροσκάφος που θα μετρά τις εκπομπές των κινητήρων, κυρίως το διοξείδιο του άνθρακα, το αέριο που ενοχοποιείται περισσότερο για το φαινόμενο του θερμοκηπίου.

Η χημική σύσταση των SAF είναι διαφορετική από τα καύσιμα που χρησιμοποιούνται σήμερα και μπορεί να προκαλέσει προβλήματα στεγανότητας στους κινητήρες και σε άλλα συστήματα των αεροσκαφών. Τα αεροπλάνα είναι σήμερα πιστοποιημένα για να πετούν με 50% SAF και ο τομέας υπολογίζει ότι θα έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί 100% βιώσιμα καύσιμα μέχρι το 2030. Τα αεροπλάνα που θα ξεκινήσουν τις πτήσεις τους εκείνη τη χρονιά θα μπορούν να καταναλώνουν απευθείας βιώσιμα καύσιμα ενώ σε όσα είναι ήδη σε λειτουργία θα προστίθενται στα καύσιμά τους μόρια αρωματικών ενώσεων που θα μιμούνται την κηροζίνη και θα αποτρέπουν τυχόν προβλήματα διάβρωσης.

Πέρα από τις τεχνικές προσαρμογές, το βασικό πρόβλημα είναι η αύξηση της παραγωγής εναλλακτικών καυσίμων, ώστε να μειωθεί το κόστος τους. Τα εναλλακτικά καύσιμα συνιστούσαν λιγότερο από το 0,1% του συνόλου των καυσίμων που χρησιμοποιήθηκαν στις αερομεταφορές το 2019.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ.